Pagina's

dinsdag 14 september 2010

Gehaakte schildpad


Deze schildpad is een cadeautje geworden voor een nicht die (net als mij) een eerste kleintje verwacht. We zijn praktisch gelijk uitgeteld, en dat schept toch een band. Er wordt dus druk heen-en-weer gehyved en de pakjespost heeft aan ons goede klanten!
En geef toe, als verstokte haakster moest ik toch iets gehaakt cadeau doen! Dit is een leuk en makkelijk haakwerkje, alleen werd ik helemaal gek van de afwerking... Eindeloos veel draadjes weg te werken hierbij... Maar ik geef toe dat ik dat gewoon echt niet graag doe en vaak nadat ik alles stukken van een werk gehaakt heb, ze nog een paar maanden laat liggen omdat ik niet hou van het afwerken.
Het grappige bij dit schildpadje, is dat je zijn schildje kan afdoen, het is net een vestje.
Hier schildje in zijne bloten ;-) Onder het vestje had ik nog een kleinigheidje verstopt toen ik het opstuurde. Het allerfijnste was, dat mijn man dit knuffeltje zo leuk vond, dat ik het een tweede keer voor onze kleine meid moest haken, anders mocht ik de eerste niet weggeven van hem. Twee keer draden wegwerken!!!!!!!

En tenslotte nog even de link voor het patroon: http://www.naturallycaron.com/projects/turtle_toy/turtle_toy_1.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen