Pagina's

maandag 27 september 2010

Het nieuws van de week :-p

Wat een drukke week gehad zeg.. Met mijn dikke buik (nog dertien daagjes!!) wordt het steeds vermoeiender. Slapen 's nachts is er niet meer bij. Ik snap niet waarom ze tegen vrouwen op het laatste zeggen dat ze veel moeten rusten. Ik snap niet hoe dat zou moeten :-p
Enfin, hier staan alle spulletjes klaar voor de thuisbevalling. Valiesje is gemaakt voor als ik onverwacht toch naar het ziekenhuis moet. En... mijn nicht die ongeveer gelijkop ging met mij, is vanmorgen bevallen van een zoontje :-) Geweldig nieuws... alleen wil dit nu toch wel echt zeggen dat het nu aan mij is! Langs de ene kant wil ik zoooooo graag dat ze gewoon komt (ik ben het beu om iedere dag panisch mijn huis te kuisen en me zorgen te maken over pietluttige dingen waarvan de kleine toch nooit iets zal merken als ze komt, hahaha) en langs de andere kant besef ik gewoon niet dat we bijna papa en mama zijn. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen... :-) Wat zit het leven toch gek ineen :-)
Vorige week dus een drukke week gehad, ik was stikkapot. Twee keer bij mijn ouders blijven slapen omdat dat makkelijker was om al mijn afspaken dan op één dag door te kunnen laten gaan en ik niet steeds heen-en-weer moest. Gelijk kreeg ik natuurlijk al een hoop reacties of het al zover was, want ik was plots niet bereikbaar, hahaha. Maar vrijdag was met een gezellig dagje Center Parks de afsluiter van mijn agenda. Het enige wat ik nu nog op mijn programma heb staan, zijn afspraken met de vroedvrouw. Zaterdag, de eerste rustige dag, hadden mijn man en ik tot relaxdag gebombardeerd. Haha, relax, tja... Ik stond op en was gelijk in paniek over allerlei werkjes die nog moesten gebeuren. Kwam er nog bij dat we de laatste week vijf dode caviadametjes hadden (die ochtend weer een dode en een zieke) en Peter dus gelijk ermee naar de dierenarts spurtte.. en ik ondertussen maar huilen en huilen van miserie en geen blijf weten met mezelf. Ja, hormonen zijn geweldig :-p
Onze caviatjes zijn waarschijnlijk gestorven aan iets giftigs in onze nieuwe baal hooi... zo een stomme oorzaak.. en zo belachelijk dat we ze niet hebben kunnen beschermen ertegen. Dus nu zijn ze allen aan de antibiotica en is het met een bang hartje afwachten..
Zaterdagavond was ik eindelijk kalm, en was het huis weer aan de kant. Dan zijn we maar naar de film geweest en dat was echt fijn... zo lang geleden precies dat we nog eens gezellig onder ons tweetjes waren.
Zondag gingen we shoppen voor een broek voor mijn man, maar na een paar winkels was ik al helemaal buiten adem... Dus dan maar weer haardvuurtje aan, en lekker haken op de bank. Heb ondertussen weer twee paar gevilte slofjes af. Ik ben wat aan het experimenteren voor verschillende maatjes en modelletjes.
Vannacht eindelijk goed geslapen, en nu ik zo een goede, wakkere dag heb, verveel ik me, hahaha :-p Typisch!!
Ok, dit was even de onzin van een zwangere vrouw onder de hormonen die het zat begint te worden ;-) Kleine meid, kom nu gauw!!!! :-)

1 opmerking: