Pagina's

dinsdag 14 september 2010

Pimp my enveloppe

Een vriendin heeft supermooie geboortekaartjes voor ons gemaakt... Die krijgen jullie binnenkort wel te bewonderen ;-) Helemaal geweldig dat we ons daar geen zorgen meer over moeten maken. Alleen de enveloppen moest ik schrijven natuurlijk! Op een carbootsale in Engeland had ik supergoedkope, maar hele saaie, doodgewoon witte enveloppen gekocht. Niet echt feestelijk :-s
Dus in de Banier maar even wat mooie stempels gekocht en nu is dit het resultaat:
Sorry voor het slechte licht, maar het is echt zooooo donker voor de moment (waar blijft dat septemberzonnetje). Ik vind ze wel mooi geworden zo!

Haha, ik word helemaal soft en melig door ons toekomstig prinsesje ;-)

Maar kom, na uren stempelen, heb ik gelijk doorgezet en de adressen geschreven en postzegels geplakt. Klus klaar zou je denken. Tot manlief afkomt met "Heb je in de adressenlijst die nog op dat adres staan?" "Uh, ja?" "Die zal ik dan nog even aanpassen, want die zijn verhuisd ondertussen."
Ok :-s....

Haha, nu gaat mijn ventje persoonlijk de postzegel weer losmaken ;-) Enfin, ik noem het klaar! Weer wat van het lijstje afgestreept!

1 opmerking: