Pagina's

donderdag 16 september 2010

Vrolijke mobile

Ik was nog even aan het zoeken op het internet voor wat leuks om te haken. Genoeg leuke knuffels, maar ja, wat moet ik er allemaal mee... En gewoon haken om te haken is ook zo een verspilling van mijn dierbare wol. Toen kwam ik deze mobile tegen, voor in een kinderkamer: http://www.coatscrafts.co.uk/NR/rdonlyres/E861300B-0591-44C7-A5BF-0F24218A2F74/62206/CT_Mobile.pdf

Dus hier is nu de mijne

Ok, niet de beste foto, en de dingetjes hangen nog niet op de hoogte die ik wil, maar ik was er even helemaal klaar mee, hahaha :-p


Ik ben toch blij met het resultaat. Het was nog tamelijk snel gemaakt ook, op drie dagen af(ik hou niet van grote werken en he graag veel afwisseling tijdens het haken). Voila, weer wat meer rommel voor de toekomstige spruit. En dan te bedenken dat ik net deze mobile heb afgehaakt zodat ik wat kalmer zou worden. Ik was namelijk al de hele dag aan het proberen kasten leeg te maken en rommel van de ene kant van het huis, naar de andere te verplaatsen zodat ik ruimte zou krijgen voor babyspulletjes. Hopeloos!!!! Hahahah XD

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke reactie kreeg ik van jou op mijn blog en ik ga kijken... en ik wordt helemaal vrolijk van jouw blog!!

    En wat een heerlijk verhaal over je geitjes, ik ben stiekem ontzettend jaloers! Ik woon in een stad, maar mijn vriend en ik dromen er wel van om ook ooit zoiets te hebben.

    Je schrijft erg leuk en makkelijk weg te lezen! Ik ga je volgen, gezellig!!

    Liefs Hermiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!
    Leuke, gezellige blog heb je!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen