Pagina's

vrijdag 1 oktober 2010

Een "tussendoor" projectje

Terwijl ik aan het wachten ben tot ons klein meisje eindelijk arriveert, dacht ik nog maar even aan een haakwerkje te beginnen. Niet gedacht dat ik het nog zou afkrijgen voordat ons ukkie geboren zou worden :-p Ik had weer eens onderschat hoe verslavend haken is, eens je met wat bent begonnen. Dus op drie daagjes heb ik deze ineen geflanst, en ik ben er best trots op eigenlijk.


Ik ben erg tevreden van het patroon! Als ik eens wat meer kleurtjes heb liggen, denk ik dat ik het originele patroon eens ga maken als kraamcadeau. Ik vind het echt perfect om cadeau te doen.

4 opmerkingen:

  1. Hij is echt supertof geworden! Heeeeel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag je ook rustig trots op zijn, erg mooi!!!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, super mooi gedaan ;)succes met wachten!

    BeantwoordenVerwijderen