Pagina's

maandag 11 oktober 2010

Vogelmobile Christel Krukkert



De kleine meldt zich nog niet aan. Gisteren (de fameuze "10-10-10") was ik uitgerekend. En aangezien iedereen al vanaf het begin zat te roepen dat ze zo voor lag op alle groeicurves en met gewicht en dus best wel eens vroeger zou kunnen komen, had ik niet verwacht hier nu nog met bolle buik te zitten :-p Niet dat ik het erg vind hoor, heerlijk om de kleine meid nog eventjes helemaal voor mij alleen te hebben :-)
Maar vandaar dat ik dus weer een haakwerkje af heb zonder dat dit de bedoeling was. Het is weer een mobile en deze zal ik eens versturen naar een nicht die in januari haar tweede uk verwacht.
Dit keer is het een patroon van Christel Krukkert (verbeter me als ik fout zit, want ik heb dus nog maar alleen de link van de webshop en weet nu niet meer zeker wie het gemaakt heeft). In ieder geval, hier kan je het patroon kopen: http://www.amigurumiswebshop.nl/index.php?action=home&lang=NL.


Op zich is het geen moeilijk patroon, maar het was wel erg veel prullenwerk af en toe en niet altijd even duidelijk. Maar met gewoon logisch denken, heb je het zo in elkaar :-)

En dit is dan het resultaat:


4 opmerkingen:

  1. Hij is wel supertof!! Echt een schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg!!
    Sterkte met de laatste loodjes, overtijd lopen is niet leuk, (weet ik uit ervaring) maar probeer nog wat te genieten van de rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah GEWELDIG mooi zeg!
    Ik wordt gewoon helemaal vrolijk van je blog...
    Wat kun jij prachtig haken zeg.
    En deze mobiel...zucht, hij is zo mooi hé

    BeantwoordenVerwijderen