Pagina's

maandag 4 oktober 2010

Werelddierendag

Een dag om even stil te staan bij alles wat "dieren" in ons dagelijks leven voor ons betekenen... En om onze schatten eens extra in de watten te leggen! Verwend zijn ze hier zowiezo al jammer genoeg dus ik hou het bij een extra aaitje vandaag ;-)

Ik dacht even wat sfeerfotootjes te geven van een deel van mijn schatten. Ik heb nog veeeeeeel meer diertjes rondlopen hier, dus ik kan ze jammer genoeg met een paar fotootjes niet allemaal voorstellen. Maar zo krijgen jullie misschien een idee van hoe gelukkig ik me mag prijzen met mijn allerliefste snoezen :-)


Dames en heren, denkt u ook even aan ons diertjes vandaag?

Niet dat we hier nog niet genoeg verwend worden... Hangmatje, knuffeltje, ... Wat moet zo een kleine snoes als ik nog meer hebben?









Op tijd en stond een tukkie misschien?









 Want geef toe, wij huisdieren mogen er best wezen toch? Wat moeten jullie zonder ons?

We leven mee met alles wat jullie meemaken. We zijn er om voor jullie te werken, om jullie te ontspannen, om jullie te troosten, ... En af en toe om jullie ferm op de zenuwen te werken ;-)

Ach ja, zo moeilijk zijn we eigenlijk toch ook niet.. Eten, onderdak, aandacht en liefde, meer hebben we niet nodig om compleet gelukkig te zijn... En laat ons nu maar verder genieten van "onze" dag!

4 opmerkingen:

  1. Geweldige post... Voor mij is het op alle dagen dierendag! Kan ze niet vaak genoeg verwennen, en dat geeft mij weer voldoening! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook dol op dieren!!

    antwoord op je vraag op mijn blog:
    dit kleed zat een festonsteek, en daarin ben ik gaan haken, mijn moeder haakt wel eens om handdoekjes en dan steek ze met een dunnere naald gewoon doorheen. Is geen rare vraag hoor!!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn die allemaal van jou?
    Wat een snoepies.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great work keep it coming, best blog on earth

    clomid

    BeantwoordenVerwijderen