Pagina's

maandag 29 november 2010

Klein haakwerkje: klokhuis met worm

Dit stukje was ik begonnen toen mijn weëen waren gestart. Even een klein werkje om me wat af te leiden. Hoewel onze meid pas dik anderhalve dag later geboren werd, heb ik het toch niet afgekregen toen. Toen onze meid een maand werd, had ik eindelijk weer eens af en toe een hand vrij om verder te haken. Het haken ging snel vooruit, maar heb natuurlijk weer twee weken gewacht om alles in elkaar te zetten :-p Enfin, het is een klein werkje, maar vind het leuk geworden! 'k Ga het gebruiken om ergens als speeltje boven haar box te hangen of zo. Leuke felle kleurtjes, dat vindt ze geweldig!
Het is een supersnel, supermakkelijk patroontje van Suzanne. Superlief dat ze haar ontwerpjes gratis aanbiedt. Ze heeft nog een paar leuke knuffeltjes die ik graag wil proberen. Dit is haar site: http://amigu.punt.nl/
En hier mijn resultaat:
Oh, nu ben ik de appelpitjes erop vergeten naaien, foei!

Volgend werkje in de maak: Kikker Karel van Christel Krukkert. Heb net het hoofdje af en vraag me af of er een truk is om minder zichtbaar te kunnen meerderen en minderen. Bij mij zie je heel  fel die lijnen erin en op haar voorbeeld lijken die wel onzichtbaar :-s Ik moet nog veel leren geloof ik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten