Pagina's

maandag 15 november 2010

Mijn Paradijsje presents.....

Het is even een maand stil geweest op mijn blog. Niet zonder reden want zaterdag 16 oktober ben ik bevallen van een prachtige dochter!!! Ik leef nog steeds in de roze wolk. Het is echt genieten. Heerlijk om nu echt een "gezinnetje" te zijn! Onze kleine meid doet het prachtig! Vier weken hebben we genoten van de kraamtijd. Stilletjes aan zijn we gewend aan het raken aan al het nieuws, Stilaan begint alles weer in zijn plooien te vallen. Manlief moet morgen helaas toch weer eens een keertje opnieuw aan het werk... Het normale leven hervat weer.... Dus binnenkort komen er weer allerlei nieuwe verhaaltjes op de blog. Er gebeurt weer een hoop hier! Niet alleen met onze schat, maar ook bij de beestjes. En ik ben ook weer wat aan het haken geslagen (voor die -nu nog- zeldzame momentjes die ik voor mezelf heb). Dus binnenkort weer een eerste post-bevalling haakwerk tonen :-)
Veel liefs!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!!!
    Een hele fijne tijd samen toegewenst!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je meisje!! :-)
    Geniet er lekker van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel!!!! We genieten met volle teugen hier! Het gaat nu al veel te snel allemaal, ik kan niet geloven dat ze alweer een maand oud is morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh gefeliciteeeerd en genieten maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen