Pagina's

maandag 29 november 2010

Toch even voorstellen...

Kleine Ella...

3 opmerkingen:

  1. Lief!!
    moest wel eventjes slikken toen ik de naam zag..
    geweldig mooi hoor!
    maar mijn zus haar naam was ook ella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee juist niet!
    We praten hier nog elke dag over haar, geeft niks hoor ben juist eingelijk ondanks het slikken blij dat haar naam nog vaak zal worden geroepen. En dat haar naam hoort bij een prachtig meisje! echt een beauty!
    Het gekke is ook dat mijn zus dus net zo goed kon haken als dat jij, vertel me niet dat je ook nog goed bent in borduren, want ook daarin heeft ze zelfs schilderijen gemaakt...
    Want als dat zo is denk ik dat het zo moet zijn dat je kwam kijken bij mijn blog en geen toeval was.

    BeantwoordenVerwijderen