Pagina's

donderdag 16 december 2010

"Karel" van Christel Krukkert




Mijn eerste helemaal "postnataal" haakwerkje. Dat wil dan toch zeggen dat we met kleine Ella op de goede weg zijn he ;-) We hebben een aantal goeie dagen gehad en nu hoop ik dat het in die trend verder blijft gaan. Dus eindelijk had ik mijn handen nog eens vrij tussendoor en na al het nodige schoonmaak- en opruimwerk, ben ik lekker gaan haken. Ik vond het zo ontspannend dat ik meteen weer drie nieuwe patronen van Christel Krukkert heb besteld: Ollie, Pip en Gerrit. Ik kan niet wachten om er weer aan te beginnen!



P.S.: Karel is goedgekeurd door Ella

2 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk! Hij is mooi geworden!
    Deze heb ik ook net besteld. Alleen wil degene voor wie ik hem maak er een muziekdoosje in. Gaat dat lukken denk je???
    Hoe dik wordt het lijfje? Want volgens mij heb je ook met Catania gehaakt, of niet?

    Fijn, dat je weer wat tijd en rust hebt om wat te haken.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lien,

    Dankjewel voor je antwoord!
    Wat leuk, dat je dochter nu al zo bezig is. Wat gaat dat hard zeg.
    Het gaat erom hangen met het muziekdoosje. Hij is ongeveer 5,5 cm breed, maar ja bijna vierkant. Ik ga het gewoon proberen.
    Ik koop de doosjes hier;
    http://www.poppedijne-wolvilt.nl/?p=productsList&iCategory=
    Je ziet het vanzelf, of het gelukt is ;-).
    Jij hebt anders ook een leuke, gezellige blog!

    Fijn weekend!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen