Pagina's

dinsdag 4 januari 2011

Mijn beste wensen

Een paar daagjes te laat, maar toch... aan iedereen een fijn jaar gewenst!!
Voor ons was het een prachtig jaar! Het mooiste wat we konden wensen... Stipt een jaar terug waren we nog hopeloos, we dachten niet dat ons kinderen gegund waren. En kijk nu eens... onze lieve Ella is al niet meer uit ons leven weg te denken! Het was ook een leuk jaar met vele nieuwe lieve dieren, veel geboortes (30 kuikens en 2 geitjes en 1 Ella) en veel haken en genieten. Het was ook een jaar van dichterbij mijn familie te komen. Van verbouwen, helse rugpijn, een haan aan de dwangvoer (hahaha) en grote caviasterfte. De babyboom in de familie is begonnen (3 geboortes op 3 maanden en nog 2 ukken op komst). En de natuur liet zich niet temmen (een wilde gans vond het hier wel leuk en nam tijdelijk zijn intrek; de roofdieren dachten dat mijn dierenvriendjes wel een lekker hapje zouden zijn en belachelijk veel bomen vonden het nodig om om te waaien).
Benieuwd wat het nieuwe jaar nog meer voor ons in petto heeft...


Goede voornemens zijn er alleszins...
Een kleine meid een geweldig eerste jaar bezorgen;
Mijn eerste raskipjes worden normaal dit jaar geboren(ik wil  een broedmachine aanschaffen en heb mooie koppels witte zijdehoenen en zwarte hollandse kuifhoentjes);
in februari komen er één of meerdere wilde katten uit het asiel die na hun castratie/sterilisatie hier terug hun vrijheid krijgen;
Hopelijk kan ik mijn eerste haakpatronen proberen  schrijven en proberen wat haakwerkjes te verkopen (amigurumi-kraamcadeautjes met muziekdoosjes, piepers, rammeltjes, ... ik droom van een kleine webshop. Wie weet...);
Een garage tot badkamer ombouwen;
En hopelijk vinden nog veel lieve, onfortuinlijke diertjes die hier een thuis.

Voornemens genoeg dus... of er iets van komt, is een andere zaak. 2011, verras me maar!

Ook Ella gaf ons haar beste wensen met haar eerste nieuwjaarsbrief, de schat toch! Toegegeven, de trotse mama heeft een beetje geholpen...

Aan iedereen een fijn 2011 toegewenst! Dat al jullie dromen mogen uitkomen!

1 opmerking:

  1. Nou dat hebben Ella en mama mooi gemaakt!
    Jullie ook de allerbeste wensen voor 2011!!!!

    BeantwoordenVerwijderen