Pagina's

zondag 16 januari 2011

"Pip" en "Ollie" van Christel Krukkert

Ja, we blijven fan! Vorige week een mid-weekje Center Parks gehad. Heerlijk ontspannen... Dinsdagavond moest mijn man even terug richting België voor de avondles, en kon ik (na natuurlijk eerst met Ella in het centrum naar de show te gaan kijken) nog eens haken. Eindelijk mijn meid nog eens vrolijk en rustig en mijn handen vrij, daar moest van geprofiteerd worden ;-)
Meet Pip. Té cute, niet? Ik heb hem gemaakt met een rammelkraal in. En nu kan hij gelijk op de bus naar Nederland, want laat daar nu net toevallig een überlief achterneefje geboren zijn! Geef toe, leuker dan een postkaart :-D

Ook gelijk een fotootje van Ollie. Van hem ben ik nog niet tevreden. Ik wil hem "pimpen," maar heb geen inspiratie. Hij was met de kerst eigenlijk al af.  

En dan nu Pip met Ollie's pet, hehe..


En dit krijg je als je een slapend hummeltje op je schoot hebt en die niet durft weg te leggen tot haar volgende voeding uit angst dat je dan een half uur met een krijsend schatteke zit.. Jep, toevallig dan slaapt de lieverd vier uur door. Gelukkig had ik wol en haaknaald naast me liggen, alleen niks van patroon. Dus maar een mutsje gemaakt uit de losse hand om eens Ella's maat te testen voor een volgend, mooier exemplaar(een beren- of uilmuts denk ik). Met belachelijk grote pompom is dit exemplaar. En 'k had best eerst het fotootje gedraaid precies... Ach ja :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen