Pagina's

dinsdag 22 februari 2011

Broedeitjes gezocht om mijn broedmachine uit te testen :-)

Gisteren is officieel de lente begonnen in Mijn Paradijsje. Een ietwat vreemde dag met nachtvorst. Het was guur en grijs. Maar toch lagen er 's ochtends vijf kippeneieren en drie ganzeneieren voor me klaar. De eerste na een lange, eierloze winter.
En nu kriebelt het dus... eitjes, dat betekent nieuw leven binnenkort. En nu de diertjes hier beginnen leggen, leggen ze misschien elders ook. En heel misschien kan ik dan mijn spiksplinternieuwe broedmachine uittesten :-D
Heeft er toevallig iemand broedeieren te koop van kippen/eenden/ganzen/fazanten/hoenders/pauwen/... Ik wil er graag wat kopen of eventueel ruilen tegen eitjes van witte zijdehoenen of zwarte kuifhoenen :-)
Liefs en veel lenteplezier!!!!

1 opmerking:

  1. hmmm ik zal eens op mn werk vragen! werk op een groenschool :-)

    BeantwoordenVerwijderen