Pagina's

dinsdag 8 februari 2011

De voerronde

Iets om elke ochtend helemaal happy van te worden. Weer of geen weer, je moet toch buiten. En even in de frisse lucht wandelen met die lieve snoeten die je aankijken, doet wonderen voor je humeur.
Ik laat jullie even meegenieten van mijn ochtend...

Kleine lammetjes worden groot...



Heerlijk in het ochendzonnetje

Toch nog snel wat kippenvoer snoepen..



Kleine deugenieten!



Even mijn kuikentjes van vorig jaar showen. Stoer geworden he!!!!!

1 opmerking:

  1. Mijn ultieme droom... ooit wil ik echt een keer dwerggeiten! Zo lief!
    Heb je weleens iets geschreven over de verzorging, of misschien ziekte bij dwerggeiten behandelen? Ben daar wel erg benieuwd naar. (niet dat het er binnenkort van zal komen, ik heb de komende paar jaar nog geen achtertuin, haha)

    BeantwoordenVerwijderen