Pagina's

donderdag 10 maart 2011

Kukelekuuuuu...

Het was ochtend en alles was rustig in Mijn paradijsje. Hoewel... Rustig?

"Kukelekuuuuuuu!!!!!"
"Hebben jullie het al gehoord? Er is nieuw leven op komst!!"


"Zeg haan, gij loopt achter met uw nieuws hoor... Ik ben zo rond als een ton, hebt gij dat nu pas gezien?"



"Ja Menneew haan. Gij siet niet goed hoow. Mijn mamma heewt ons al lang gesegd dat we ew een bloeltje of sjusje bijwkwijgen."



"Mamma heewt gesecht dat die hopelijk niet soow een stleken heewt als ons. Maaw sij maakte maaw een glapje hool! Wij sijn echt heew lief!"



"Vlegel! Jullie kleintjes moeten ons groten niet zo tegenspreken. Een beetje appreciatie en ontzag, dat is er bij de jeugd tegenwoordig niet meer bij. Tsssssss!"


Meneer haan maakte rechtsomkeer en marcheerde zo statig mogelijk weg. Hopend dat hij gauw een ander tegenkwam aan wie hij het nog eens kon verkondigen. En zo keerde de rust terug in Mijn paradijsje. Inderdaad... rust. Tot hopelijk gauw de haan met goed nieuws komt pochen over nieuw leven in Mijn Paradijsje.

1 opmerking:

  1. Wat een lekker dik geitje is ze!! En ze heeft al een prachtig kindje! Gefeliciteerd :)
    Wanneer wordt ze/hij verwacht?

    BeantwoordenVerwijderen