Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Opruimen in de tuin

Gisteren de rennen helemaal schoongespoten zodat mijn twee caviabeertjes weer gauw naar buiten kunnen. En kunnen jullie een geheimpje bewaren? Als alles goed gaat komt er vanaf zondag hier een mini-varken wonen. En zijn baasje heeft ook nog konijntjes waar hij een nieuwe thuis voor zoekt, dus die komen dan ook naar hier. Khad toevallig een voorgevoel zeker?
Vandaag aan de opruim begonnen links van het stalletje. De lege voerverpakkingen lagen opgestapeld. En  wat kwam ik tegen?


Een vogelnestje gemaakt met Belle haar mooie lange geitenlokken XD


Bij het opruimen van een grote regenton waar ik steeds klein afval, lege broodzakken, ... ingooi, kwam ik nog meer liefs tegen: Drie muisjes. Ik heb ze gevangen en even in een kooitje gestopt om mijn man te tonen straks. Anders gelooft hij me nooit natuurlijk. Take that Joep (kat)! En dan weer vrijlaten zodat ze zich weer heerlijk kunnen uitleven in de grote wereld :-)


2 opmerkingen:

  1. Wat leukkkk, een minivarken!! Ik vind het altijd weer een plezier om je blog te lezen, vooral als het over je diertjes gaat, het ziet er altijd zo gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wou dat ik zo'n tuin had!!!!!!!!!!!!!!!!
    dan speelde ik ook de hele dag buiten
    ben gek op beestjes en natuur

    zou leuk zijn

    gr.willem

    BeantwoordenVerwijderen