Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Stickerruil en nieuwe stempels


Sinds kort ben ik lid van het Hobbyforum "Passion 2 Create" (http://www.passion2create.nl/). Nu hadden ze daar een leuke stickerruil. Vijf vellen stickers zaten gisteren in mijn brievenbus. De vellen die ik leuk vind, mag ik houden en heb ik ondertussen aangevuld met nieuwe vellen zodat ik uiteindelijk vijf vellen naar de volgende persoon op de lijst kan sturen. Fun!

Mijn buurmeisje verjaart vandaag en ik vond het leuk om gelijk zo een vel mee in haar verjaardagskaartje te stoppen. Bij het versieren van de kaart heb ik gelijk mijn nieuwe stempels en stempelkussens uit de kruidvat uitgetest. Geweldige kleurtjes! Ook gelijk wat gestempeld voor de persoon waar nu de stickervellen naartoe gaan. Om weer helemaal vrolijk van te worden :-D

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen dat de stickers je enthousiast maken. Ik ben heel benieuwd hoe ik de enveloppe uiteindelijk ga terugkrijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen