Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Trots op mijn zus: Karelssssssss!!!


Het kan niet op met de "Karels" van Christel Krukkert tegenwoordig.  Mijn zus is aangestoken met het haakvirus oftewel mijn zus is "hooked." Ze vond het haken wel leuk, en was achter mijn rug voor het eerst met patroontjes op het internet begonnen. Afgelopen donderdag was ik bij haar op visite en toen ik zag wat zij, helemaal uit het niks, al klaarspeelde was ik natuurlijk kweetniethoeblij! Eindelijk iemand om mijn hobby mee te delen. Zij vond het patroon van Karel altijd al erg leuk, dus had ik die samen met wat wol achtergelaten. Donderdag hebben we de hele dag andere dingen gedaan, vrijdag moest ze werken, zaterdag was ze op stap en op één of andere manier kreeg ik zondagmiddag een mail met foto's van haar Karel binnen. Huh??? Hoe heeft ze dat klaargespeeld??? Ik laat jullie even meegenieten van de resultaten van haar eerste "echte" patroon. Ik ben er supertrots op, want ze heeft voor niks hulp of uitleg gevraagd en dat op zo een recordtempo weten klaar te spelen: woooooooooowwwww!!!! Ik heb zomaar het vermoeden dat we nu met twee haakverslaafden in de familie zitten ;-) Ook ben ik superblij dat ik van haar de fotootjes mag delen :-D Zeg nu zelf, prachtig toch!!!!! (tevens het bewijs dat iedereen kan haken, als je het maar probeert... gewoon ervoor gaan als je de kriebels te pakken hebt en het komt vanzelf goed)


Lekker loungen buiten

Karel Relax
Nu heeft mijn zus zo de smaak te pakken, dat ze al aan een tweede bezig is! Ik moet toegeven, dat eens ik een patroon een keer gemaakt heb, ik het even moe ben. Mijn tweede karel met muziekdoos, heb ik een maand overgedaan en was pas vorige week af. Toen een nicht van mij vroeg of ik voor begin april er ook eentje voor haar kon maken, werd ik er zo een beetje scheel van.
Effe  doorgebeten en het ging vlotjes en bleef leuk gelukkig. Hier zijn mijn Karels :-p
kareloverload!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Nooit gedaan en dan even een Karel haken...nou, petje af zeg!!!
    Dit geeft mij wel moed eerlijk gezegd ;)
    Ik ga weer verder aan het schaap en Karel...ja dat patroon moet ik toch gewoon nog een keer aanschaffen hoor, die is idd veel te leuk!
    Groetjes Mo
    ps, ik heb het haakwerk weer uitgehaald want ik had er een foutje in zitten...nu klopt het wel en ben op de helft van het lijf.
    Door tijdgebrek ivm de kleine man van 3 maandjes gaat het niet zo snel, maar we komen er wel , haha

    BeantwoordenVerwijderen