Pagina's

woensdag 23 maart 2011

"Twinkle twinkle little Karel"

Voila, hier is onze  "Karel"  n°2 naar patroon van Christel Krukkert. Begin april verwacht een nicht van ons een klein meisje, en dat konden we natuurlijk niet zonder gepast kraamcadeau laten gebeuren. Ik had tijdens de kerstvakantie allerlei rammelkralen, piepertjes en muziekdoosjes besteld en vond dit de geschikte moment om eens wat met zo een muziekdoosje te doen. Vandaar deze "twinkle twinkle little Karel."

Toegegeven, het was eigenlijk iets meer werk dan ik had gedacht. Of beter, ik had minder tijd en zin dan ik had gedacht. Heb er geloof ik vier weken over gedaan. Het ging echt toertje per toertje. Maar, de laatste dagen flink gas gegeven en nu ben ik supersuperblij met het resultaat. En het is nog niet eens april. Hoezee hoezee, ruim op tijd! Laat die kleine meid maar komen nu ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen