Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Blogaward gekregen!

Van Laura ontving ik deze leuke award. Als beginnend blogger ben ik natuurlijk heel erg vereerd, dus ik neem hem maar wat graag aan! Mijn blog is zo een beetje een dagboek van de dingen die me thuis bezig houden, en dan is het grappig om af en toe te merken dat het ook daadwerkelijk gelezen wordt, haha.




Nu wil ik dus heel graag de award doorgeven aan *tromgeroffel*

Willem Deze tienjarige kerel is pas een blog begonnen en wil hierop zijn creaties tonen  (o.a. superleuke strijkkraalkunstwerkjes!). Petje af!
Sarah en Annis Deze zussen hebben samen een blog die mij verschrikkelijk aanspreekt. Supermooie creaties, veel inspirerende posts en twee toffe madammen.
Sandy Haar blog heb ik ontdekt via een hobbyforum en kvind haar gewoon supersympathiek en leuk overkomen in haar vertelsels.

Hopelijk accepteren ze de award. Indien niet, no problem (ik snap het kettingbriefgevoel wel en je kan dat nostalgisch vinden of onzin ;-) ). kBlijf hun blogs toch geweldig leuk vinden!



De regeltjes: Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van "Liebster Blog" en neem je ook de instructies (die je nu aan het lezen bent) over.


Je maakt een verwijzing naar het blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank hem/haar op zijn/haar blog voor deze award.


Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete (beginnende) blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs. Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.


Het is de bedoeling dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met hun blog in het zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met veel volgers hebben de award niet nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen