Pagina's

zaterdag 23 april 2011

De geitenlammetjes zijn vree actief

"Ah, bazinneke! Komt ge nog eens loeren bij ons? Ik ben nu wel wakker, maar die andere twee slapen nog. Luilakken dat da zijn.. "
"Volg mij maar, kzal eens tonen waar ze zich verstopt hebben."

"Zijt ge er? Ze liggen hier in deze buis."




"Met ons drietjes passen we er juist in. Al ga ik veeeele liever spelen zenne.






















"Maar alleee nu! Krijg ik die twee luilakken eindelijk uit hun slaapplaats, gaan ze in de zon liggen dutten... Mannekes zo ni he!!!"
 





"Eindelijk spelen!!!!! We kunnen zo snel lopen, 't is net of we vliegen. Met ons vier poten in de lucht en dan hupsakee springen! Alleen op tijd remmen wil soms ni lukken en dan vallen we overal vanaf. Ma da's ni erg, we doen ons gene pijn."



"Maar allee. Nu ben'k ze weer kwijt??"
"Eens goe zoeken waar ze zijn gebleven."



"Gevonden! Die liggen verdorie weer te slapen!!!!"



"Benieuwd of we later ook zo een zotte kuren krijgen als de mama."

1 opmerking:

  1. Wat een schatjes! Bloghoppend kwam ik hier terecht. Je woont werkelijk in een paradijs.Ik gluur graag mee naar de dieren:).

    Groetjes Sacha

    BeantwoordenVerwijderen