Pagina's

zondag 17 april 2011

"Jip"

Vijf weken heeft Jip moeten wachten eer ik hem in elkaar had gezet. De Karels en het mooie weer kwamen ertussen. Maar hij mag er wezen vind ik. De banaan heb ik niet vastgemaakt omdat Ella helemaal weg is van dat aapje. Zijn lange armen en staart vindt ze geweldig leuk om naar te grijpen, mee te slingeren en om op te sabbelen en bijten. Met zijn lange staart kan ik Jip overal aan vastknopen zodat ze hem niet verliest. Leuke knuffel!
En met Jip eindelijk klaar (ik zag zo op tegen de afwerking dat het ietsiepietse langer heeft geduurd dan nodig), kon ik beginnen aan een nieuw patroontje uit het boekje "babycadautjes haken" van Annemie Arts. Ik wou dat ik sneller kon haken, want ik wil ze allemaal maken!

2 opmerkingen:

  1. Hij is super!
    Ik ben ook helemaal van het haken van beestjes, zo leuk!
    www.crealeentje.blogspot.com

    Groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Ik kan absoluut niet snel haken, een sjaal is bij mij al een project van weken en weken.

    BeantwoordenVerwijderen