Pagina's

maandag 30 mei 2011

And this little piggy

Gets some crochet done...


Soms krijgt ne mens van die cadeau's die... allee, hoe moet ge het zeggen.. nogal ummm "lelijk" zijn..
Goed bedoelt, leuk idee erachter, maar wat moet ne mens ermee.. En 't Is een speciaal kraamcadeau voor Ella geweest. Haar "eerste" spaarpotje. Leuk toch? Kan ik toch niet weggooien... Maar waar zet je zoiets? (Heb ik al eens gezegd dat ik niet hou van rommel? Zeker niet van rommel die ergens moet staan zodat ik het ook nog eens moet afstoffen? Niet mijn ding :-p ) Nu kom ik misschien ondankbaar over, en dat is niet de bedoeling. Ik vind het heus leuk dat mensen zo aan mijn schat gedacht hebben en de moeite hebben gedaan iets persoonlijks voor haar uit te kiezen. Daarom...

Pimp my pig in Mijn Paradijsje-stijl! Maak van iets lelijks iets anders lelijks dat wel bij de huisstijl past ;-)
Ok, ik had mijn haakgerief in mijn man's auto laten liggen en toen ik me na al het kuisen op wat ontspannends wou storten... had ik alleen een haaknaald nummer acht en restjes dikke wol. Nah!

4 opmerkingen:

  1. ik vind hem wel super leuk, en helemaal met het mutsje op hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb je gemaild maar weet niet of dat goed is gegaan??

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke reactie heb je geschreven op mijn blog. Ik dacht: Wie zal hier nou op reageren? toch niemand wast zelf schapenwol? Maar zo zie je maar weer.. Ik ben meteen je volger geworden. Wat een super dingen maak je! Vooral je haakcreaties zijn prachtig!

    Als het schaapje geschoren wordt.. houd ik mij aanbevolen voor een beetje wol. Wol opsturen kost niet zo veel als stenen opsturen he ;)

    Liefs, Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te hopen dat degene van wie je deze spaarpot kreeg ook meeleest :-)

    BeantwoordenVerwijderen