Pagina's

maandag 23 mei 2011

Give-away gewonnen!

Van silly old suitcase nogwel! Ik heb al veel teveel ideëen wat ik ermee kan gaan doen. Het zijn stickers die je op glas kan plakken om bijvoorbeeld je saaie theekopjes mee op te vrolijken. Eigenlijk goed voor alles wat saai is. Stickers voor iedereen verdorie! Wordt de wereld weer wat vrolijker van ;-)

Maar ik ben er dus superblij mee. Silly old suitcase houdt trouwens weer een mooie give-away van een lief vintage speelgoedaccordeonnetje... Allen daarheen!!

En nu heb ik zin om de hele dag crea te doen... (krijg je van zo een leuke spulletjes die je zomaar krijgt toegestuurd!!) Het kan nu (al verteld van Ella nog steeds doorslaapt, plots overdag uuuuuuren slaapt en plots alleen kan spelen? Jawel? Ah ok, sorry). Maar er is weer een week gepasseerd sinds de laatste keer kuisen, dus is het eigenlijk schoonmaak-dag..
Heh bah. Ben al blij dat ik dit weekend gewassen heb in plaats van vandaag... Maandag wasdag!!!!! Bij wie nog meer?

2 opmerkingen:

  1. ja??slaapt ze nog steeds zo goed??
    ja hier ook maandag wassen maar ook wel vaak in het weekend, eigenlijk wel meer dagen was dag, vooral met zo,n groot gezin hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier van de stickers!!

    groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen