Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Hoopje haaksel wordt..


Ik had het gisteren al verraden XD. De helikopter naar patroon van Annemarie Arts staat eindelijk ineen. Incluis ingehaakt en -genaaid kattenhaar (dank u Joep voor alle hulp). Tijdens het ineenzetten dacht ik echt dat het maar een slordig resultaat ging worden. Maar raar maar waar, alles kwam goed en nu ben ik er zelfs superblij mee! Achteraf was dit een heel leuk projectje, gewoon omdat het eindresultaat zo gewedig is! En omdat het allemaal zo een kleine onderdeeltjes om te haken zijn, kan ik me niet eens herinneren wanneer al het gehaak gebeurd is. Net alsof het hele ding uit het niks is opgedoken. Woehoei!

 Nog eens efkes wat schoner op de foto:


En dan waar we al dat hatelijke "afwerken" toch voor doen:

Goedgekeurd! Al vond ze de versie waarbij de afgehechte draadjes nog weggewerkt moesten worden, leuker. Ne mens kan ni alles hebben he...




P.s.: Op het menu vanavond: eiercurry
staat morgen op het programma: het bakken van een citroentaart

Dank je Annis en Else voor de eiertips :-)

5 opmerkingen:

  1. Ahhh wat ziet dat er leuk uit zeg, schattig en heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gedaan, echt super
    waar is dat patroontje, ik wil hem ook wel maken voor othniël

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden! En het ziet er netjes uit:-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha extra leuk als je dan ziet hoe dat hoopje haaksels dan echt iets word he! Ik ben ook helemaal weg van de patronen van christel krukkert, maar ik ben eigenlijk begonnen met alles van www.deliciouscrochet.com ge-wel-dig! ze zijn wel allemaal in het engels, en je moet ze dan via de webste bestellen, maar ze worden zo leuk! en ze zijn niet eens zo moeilijk! Verder zoek ik eigenlijk veelal op google en probeer ik dan van foto's na te haken, ook best leuk op z'n tijd. Mocht je nog zoeken naar het patroon van de kleine bambi, hier staat hij:

    http://www.etsy.com/listing/60892914/pattern-fawn-20

    Het is niet die ik heb, die kan ik nergens meer vinden.. maar deze heb ik als inspiratie bron gebruikt.

    Roxy

    BeantwoordenVerwijderen