Pagina's

vrijdag 13 mei 2011

ne give-away van "foute films""

Al ben ik een beetje beschaamd om dit een give-away te noemen. Een give-away hoort iets leuks te zijn en dit is iets waar ik gewoon vanaf wil. De laatste week was het wat stilletjes op mijn blog. Ella had niet haar beste weekje (of zelfs maandje) en hield me aardig aan de gang. Ondertussen probeerde ik mijn huishouden rond te krijgen waarbij ik steeds het gevoel had achter de feiten aan te hollen. En ik was begonnen met kasten, waar ik al jaren niet in geweest was, uit te mesten om eindelijk wat plaats voor mijn knutselspulletjes te creëren. Daarbij kwamen een aantal oude dvd's boven die ik recht de vuilbak in ging gooien. Een aantal was zo slecht dat ik me niet eens kon herinneren waarover ze gingen, een aantal zou ik toch nooit een tweede keer bekijken. Toen bedacht ik dat iemand misschien nog wel eens eentje hiervan zou willen zien (met een fles wijn of twee erbij op een zatte avond). Vandaar de give-away. Maar misschien moet "fout" voor de eerlijkheid in de titel door "slecht" vervangen worden (al is"slecht" subjectief en hoop ik dat één van jullie er wel wat aan vindt). Maar geef toe, het klinkt toch iets aanlokkelijker zo, anders raak ik er nooit vanaf.

Interesse iemand? Bij meer dan 1 geïnteresseerde, zal ik uitloten. Bij minder dan 1, gooi ik ze in de vuilbak want ik schaam mij om ze naar de kringloop te doen, hahahaha.

titels dvd:
Tadpole (deze heb ik zelfs nooit afgekeken)
Het beste van 10 jaar Woestijnvis (van bij de Humo)
Monster (met Charlize Theron)
The Invisible Circus (met Cameron Diaz)
the Wogboy (eerlijk waar, ik herinner me langs geen kanten meer waar die over ging)
Thing you can tell hust by looking at her
Linkeroever
Choises (met Demi Moore)

titels cd's (waarom cd's bijhouden in dit digitale tijdperk?):
S.I.O.S.O.S. - Spooks
Sans plus attendre - Axelle Red
Affirmation - Savage Garden

Iedereen die interesse heeft kan reageren tot maandag 23 mei 2011, dan verloot ik ze.

btw: ik tel dit niet als give away. Mijn eerste give-away wil ik echt iets moois, speciaals, zelf gemaakt weggeven. Iets waar ik trots op ben en jullie volgers recht vanuit mijn hart wil bedanken.

2 opmerkingen:

  1. Axelle red is wel iets waar ik zeer van hou. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ik reageer niet op deze Give-Away, ben zelf ook aan't opruimen ;-) maar ik heb wel een verrassing voor jou...

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen