Pagina's

maandag 13 juni 2011

Kinderkamers...





Niks heerlijkers om je in uit te leven :-) Ik ben nochthans niet zo een uitlever normaal. Ik heb vanalle ideëen, maar meestal blijft het daar bij. Met Ella's kamer ook zo... Twee en een half jaar terug verhuisden we naar ons droomstekje. Alleen onze bovenverdieping mankeerde ramen, je moet elke kamer doorlopen om in de achterste te raken (niet erg praktisch) en het ummm... muft nogal :-/ Mensen vroeger waren precies fan van geen ramen om te luchten en kamerbreed tapijt :-D Maar kom, hoewel mijn man en ik overal wel aarden en de woonomstandigheden ons niet veel uitmaken meestal, begonnen we vol goede moed met opknappen. Want we wouden toch wel heel graag een kindje en dat verdient toch een mooie kamer? Dus we begonnen met het opknappen van het achterste kamertje. Opnieuw behangen, stopcontacten, dakraam erin, laminaat, wasbak met tablet(voor een babybadje) op hoogte... enfin, ge kent dat. En we noemden onze kinderkamer de "logeerkamer" want we hielden onze kinderwens nog graag even geheim.
Ondertussen bleek dat dat kindje toch niet helemaal wou komen, dus bleef het bij "logeerkamer" terwijl ik hoopvol allerlei kinderwinkels afschuimde met een hoofd vol ideëen. Alleen ik durfde nog niks kopen want stel dat dat kindje er toch niet zou komen...
En toen... een hoop dokters, een laparascopie en een poging HIUI later, waren we zomaar tussen twee pogingen door zwanger geworden! Ik kon (en kan soms nog) het niet geloven. Alleen van alle inspiratie, dingen die ik wou kopen, kleertjes zoeken, ... bleef weinig over. Ik was zwanger, maar dat we nu eindelijk echt dat kindje zouden krijgen, kon toch niet? Zoveel geluk konden we toch niet hebben...? Dus meubels werden gekocht en daar bleef het eigenlijk bij. Al de noodzakelijke babyspulletjes kwamen in huis, maar speelgoed, decoratie, ... dat lukte me niet. De kinderwinkels liep ik plots straal voorbij en als ik toch met iemand binnen was wimpelde ik alle leuke spulletjes weg met een excuus. Dus het spijt me om te zeggen dat het tot acht maand na Ella's geboorte heeft geduurd eer ik eindelijk alles met zin een beetje heb aangekleed. Hoogtepunt: een lamp aan het plafond! Voor ons heel speciaal want na 6,5 jaar samenwonen hebben we nog nooit een lampekap gekocht :-p
Nu ben ik nog opzoek naar leuke muurstickers (een beetje een bosthema met boompjes of diertjes of... ) en dan ben ik helemaal tevreden!

7 opmerkingen:

  1. wauw wat een leuk en lief kamertje is dat geworden en die lamp is ook zo mooi echt heel leuk.

    gaat het goed met ella??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk en wat wordt je meisje al groot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kamer en wat een prachtig meisje! Misschien vind je deze muursticker leuk? Ik ben er helemaal verliefd op!

    http://www.behang4kidz.nl/a-17085083/muurstickers-gup-baby-kamer/muursticker-babykamer-boom-met-dieren-eijffinger-808105

    Groetjes Hermieke
    madebyhermiek.blogspot.com

    Het inloggen gaat niet zoals normaal, vandaar dat ik als anoniem sta...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww wat schattig en wat een leuk kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tedikke toch! Nu ben ik te laat met de lamp kopen.
    Kies jij dan een mooie sticker uit voor aan de muur en stuur de link naar mij.
    Dan komt mijn kamerkado er uiteindelijk toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kamer!!!
    Echt helemaal geweldig! Om heerlijk in eg te dromen!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen