Pagina's

maandag 13 juni 2011

Lucky much?

Precies wel hé! Want deze zat (ondertussen al) anderhalve week geleden in de bus.
Een superlieve, mooie broche van Juffrouw X!!! Zo lief, zo tof!!!!! Ik ben er helemaal op verliefd en hij is al gretig in gebruik genomen. 

Hoe geweldig is het om zo een mooi pakje in je bus te vinden... Maakt je hele dag goed, niet?
Dank je Juffrouw X, ik ben er superblij mee! Ik wens je nog heel veel nieuwe volgers toe en nog heeeeel veeel blogplezier!
Ondertussen besef ik hoeveel geluk ik had in Blogland de laatste tijd... 3 Give-aways gewonnen op korte tijd.. Tijd om de trouwe volgers eens terug te bedanken, geloof ik. Ik zit op iets moois te broeden om weg te kunnen geven (um, nee, toch geen kip hoor) en wanneer het zover is, horen jullie het vanzelf :-)

Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen