Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Ringring... Oehoe!

Het was een drukke week... Schoonouders te logeren met het verlengde weekend, buurmeisje op bezoek, onverwacht een dagje en nachtje Center Parks, dierenperikelen.. Maar vandaag eindelijk een dagje alleen thuis. Ella vindt het ook wel fijn precies, want die is al de hele dag aan het bijslapen ;-) En toen ik dus alle blogs aan het bijlezen was, kwam ik deze post tegen van Haakmuts. Ik werd zo vrolijk van die afbeelding van haar haakwerk dat ik er ook gelijk invloog.

En zo had ik na een aantal uurtjes een geweldig leuk telefoonhoesje met dank aan Haakmuts! Het schermpje heb ik vrijgelaten om snel het uur, smsjes en gemiste oproepen te kunnen zien.



Nu vraag ik me af of het bij haar ook hoesjes worden :-p Al die vrolijke uiltjes op het web zijn toch echt super he!

De onaffe versie was trouwens ook wel grappig... Net cookiemonster. Of ben ik de enige die dat erin zag?

Sorry voor de slechte kwaliteit fotootjes, in het echt is hij vele leuker! En natter (Ella heeft hem al goedgekeurd, hij is helemaal onder gezeverd).

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt, en idd de wip ziet er een beetje als koekiemonster uit :)

    BeantwoordenVerwijderen