Pagina's

vrijdag 17 juni 2011

Sisterly Love..







love for crochet... Both hOOked...

Mijn zus was stiekem begonnen haken. Dat zag er zo uit....




Een aantal dagen later was "the new and improved Karel" al een feit. Karel nummer twee zag er zo uit...


 Professioneel niet? Niks "beginner" meer aan.

En toen kwam deze.






En deze.

(Jaloers!!! Zo mooi gemaakt! En met piepertje binnenin)

Even alles op een rijtje:





 En nu is ze bezig aan een prachtig granny-striped deken... Een titanenwerk, geloof me... Maar tjongejonge, wat vliegt ze er doorheen. En ik dacht dat ik verslaafd was XD.

Mijn zus is cool. Nah.

8 opmerkingen:

  1. Wauw! wat knap en wat leuk!!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dit jaar geen examens gehad, gelukkig niet.

    Wat een geweldig leuke haakwerkjes! Ik wil het ook kunnen, maar ik kan het nog steeds niet (en het duurt lang) maar echt heel mooi! Ik ga je vanaf nu volgen :)

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt welterusten....de champagne is op.....morgen werken.......kadootje gehad blogje gelezen wat wil een man nog meer....hihihi!! heb wel je post gelezen net vond ze zo leuk allemaal...maar suf als ik ben geen berichtje achter gelaten....fijn weekend...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan, zus van Lien! Heeeel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In een woord: PRACHTIG!!

    Liefs,
    Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg mooi uit! Leuk dat jullie samen haken geweldig vinden. Ik kan mijn broertje maar steeds niet zover krijgen...

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk haakwerk, de toren. Ik heb even lopen zoeken, maar kan het niet vinden. Kan je me verder helpen?

    BeantwoordenVerwijderen