Pagina's

maandag 27 juni 2011

Squeaqy flying...

Mayday! Mayday! Airplane making squeaky noise about to crash down...

Of tewel... een vliegtuigske met een piepertje in de vleugel naar patroon van Annemarie Arts. Weer iets om van mijn lijstje af te strepen.


Nu ben ik nog bezig met het proefhaken van een mutsje, maar aangezien ik geen wol daarvoor in huis had lag het haken stil. Geen projectjes meer in het vooruitzicht terwijl ik vorige week nog verdronk in stapels haakwerk. Poeh, eindelijk wat overzichtiger...
En het onkruid in de tuin kwam vorige week plots tot mijn kniëen, dus het werd toch tijd dat ik de haaknaald nog eens omruilde voor de schoffel. Laten we maar weer lekker genieten van dit heerlijk zomerse weer :-) Ik heb geen zin om erover te klagen, want wat een luxeprobleem... zo een hitte. Heeeeeeerlijk!

6 opmerkingen:

  1. ooohhh waaaauuuwww die vind mijn zoontje vast heeeeell erg mooi..
    Liefs angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt wel,die is leuk zeg,wat ben je toch creatief de laatste tijd,super.
    gaat het nog steeds heel goed met je dochtertje??

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ontzettend leuk!!!!
    Zijn ze te koop???

    groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En, hoe is het me je tuin? Is het onkruid al bedwongen?

    Mooie vliegtuigkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij kan anders ook erg goed haken, wat een leuk vliegtuig zeg! Bedankt voor al je leuke en lieve reacties! Fijn om te wetn dat anderen ook zo van het haken genieten en het is natuurlijk altijd leuk om te horen wat anderen van je haak werk vinden! ik ga jouw blog ook eens even in de gaten houden hoor, haha.

    Liefs Roxy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even reageren op je reactie op mijn blog (helaas vind ik geen manier je anders temailen)
    Wat zonde dat je je wol weg hebt gegooit vorig jaar. Je had er vast wel iemand blij mee kunnen maken.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen