Pagina's

maandag 18 juli 2011

En ik zat niet stil.

Niet dat ik productief was. Maar ik was wel bezig. Al kreeg ik niks gedaan. "Rusteloos" is misschien een goed woord? Ik zat in een haakdip. En een blogdip. En het was druk. Maar toch niet zoooo druk dat ik dacht dat ik wat poductiefs/crea erbij moest doen.
Kortom, er gebeurde veel, er werd toch redelijk wat afgehaakt tussendoor. En toch kwam er niks "af" uit mijn handen. Veel niks dus.
Vandaar dus in deze post geen foto van de drie schoentjes die ik haakte om dikte van garen, patroon, inschattingen te maken om voor Ella babysloffen te haken.
Geen foto van het uiteindelijke paar sloffen dat ik haakte en vervilte en die uiteindelijk te klein krompen om voor Ella te passen. En die nog altijd geen sluiting hebben omdat ik ze dus toch niet kan gebruiken.
Geen foto van de knuffel die ik begon te haken omdat ik niks anders deftigs aan het haken was.
Geen foto van de andere knuffel met minder kleuren (en dus minder bagage) die ik op de trein ben begonnen haken maar waarvan het lijf er nog moet komen omdat mijn bestelling muziekdoosjes nog niet binnen was.
Geen foto van 7 verschillende bloemen waarvan ik een patroon aan het zoeken was en tijdens het haken bleek dat het toch niet de "perfecte" bloem was.
Geen foto van mijn nieuwe hobby (postcrossing) omdat ik dan alle kaartjes die ik stuur en ontvang zou moeten inscannen en ik dat apparaat niet snap.
Geen foto van drie beginnetjes voor een babymuts waarna ik iedere keer stopte omdat ik tijdens het haken een "betere" versie bedacht die er dan wegens tijdgebrek niet is gekomen.

En na al dit geklungel was ik het moe XD.

Misleidend he, de titel van het bericht. U dacht waarschijnlijk een hoop kunstwerkjes hier te vinden na een week blogstilte (en iets langere haakwerkenstilte). Maar geef toe dat ik toch een poging gedaan heb, hahaha.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt niet stilgezeten!!
    Lekker doorklungelen .....
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super joh al dat gehaak,maar jammer dat er geen foto,s bij staan, de volgende keer met foto hoor.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen