Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Morning love..




 
"Maar mama. Wat is dat gekke ding waar gij nu mee afkomt."

 
 "Ela, ma da flitst of wa? Daar was ik niet op voorzien."


 "Maar poseren kan ik ook hoor."

Wat een liefje he... Ze heeft haar weekje niet. Reflux (met momenten projectielbraken), tandjes die doorkomen en volgens mij een algemeen virusje hadden mijn dochter flink in de greep dit weekend. Daar kwam bij dat de schoonouders haar hadden "besteld" om mee naar de kermis te gaan, dus dat we een dikke drie uur van thuis "op den vreemde" waren. En dat zinde haar niet zo. Wat je niet lekker voelen en dan nog in een vreemd bed moeten slapen, daar doen we niet aan! Ik was dus blij dat onze "vakantie" voorbij was en ik gisterenochtend mijn kleine druif weer uit haar eigen bedje kon vissen. Gelijk werd ik begroet met een "Ella-kus," twee uitgestoken armpjes en een lach om voor te smelten. Alle vermoeidheid gelijk weg.....
Dat je zo van dat kleine wezentje van je houden kan, wie had dat ooit gedacht...

8 opmerkingen:

  1. lief, ja dan kun je inderdaad helemaal weg smelten, maar wij hebben ook andere momenten he met onze kleintjes, ja dan koester je toch de leuke momenten heel erg.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje !!!....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige meid!!!
    Heerlijk hé, zo ontzettend kunnen genieten van je kind! Geloof me, je kan nog meer van je kind gaan houden! Ook al denk je, kan niet meer ;-).
    Vooral as ze in bed liggen, of zo lekker kneuterig eruit komen ,hahahaha.(Willem leest ineens mee, hahaha. "kijk jij naar mij, als ik in bed lig???" hahahaha, Jazeker, elke avond weer!!!!)
    Wat een geluk hé!!!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad grappig :D!

    Dat koppie van je dochter, kan toch ook niemand weerstaan ;-)! Ik moest wel, hahaha.

    Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) was idd wel even schrikken die flits?? :-D maar wat een dotje zeg... smelt je helemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke blog heb je IK GA JE VOLGEN !!!!

    groetjes
    Marie-lu
    ps : koddig Ellatjjjeeeeh !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje zeg!! Op naar betere tijden!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha oh wat lief, kan zeker mooi poseren!

    BeantwoordenVerwijderen