Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Olé pistolé 't is Holideeeeee

Eindelijk! Ik weet dat ik huisvrouw ben. Door velen wordt het wel eens smalend onder mijn neus gewreven dat ik dus alle dagen vakantie heb. En ik geef toe, ik voel me een luxepaardje en zal zeker niet ontkennen dat ik gewoon echt geluk heb dat mijn man en ik het zo kunnen doen. Maar toch... Het is pas vakantie als mijn man vakantie heeft. En dat is nu! Twee weken vrij......... Dus het wordt even wat minder posten.
Niet dat het leven stilligt in Mijn Paradijsje.
Dinsdag worden de kittens gesteriliseerd/gecastreerd en komt er nog en vierde zwerfkitten binnen.
De schoonouders komen straks weer toe voor een weekje logeren (en baby- en diersitten). Dus de schoonmaak en was en plas gaan ook gewoon door. Maar er staan wel een hoop leuke dingen op het programma.
Duuuuuus.... Heel veel plezier allemaal en tot over een week of twee. Mijn Paradijsje sluit even de poort (maar aanbellen staat vrij). Ciaokens!
Pakt u allemaal nog een borrelke. Santé!

4 opmerkingen: