Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Olé pistolé 't is weer werkendag...

Een postje met iets minder goesting als vorige keer... Maar aan alle mooie liedjes komt een einde.

Het was tof! Veel gedaan, veel genoten.
Mijn man en ik zijn twee nachtjes naar Delft gegaan. Superlieve dorpskern met lekker veel terrasjes en restaurantjes. Een stad naar mijn hart dus, hahaha.
We zijn een dagje gaan kajakken en daarna een dagje naar de thermen geweest. Dit waren allemaal uitstapjes zonder Ella en hoewel het erg leuk was, was ik daarna blij dat we haar weer terugzagen (ze lag steeds al op bed tegen dat we thuiskwamen). De kleine meid had er zomaar een tweede voortand bij, had een heel nieuw slaapritme ontwikkeld, deed haar eerste pogingen om zich op te trekken en was nog meer aan het brabbelen en spelen en lachen gegaan. Zoveel veranderd op vijf daagjes!!!!

We hebben een dagje een familiereünie gehad, een dagje naar een notaris geweest(hahaha, stom maar moest ook), een dagje met Buurmeisje naar Center Parks geweest, een dagje mijn zus bezocht, een dagje mijn oma op bezoek gehad, mijn moeder te logeren gehad, twee dagen geverfd en plinten gezet waardoor alle kamers op de bovenverdiep eindelijk in orde zijn en om af te sluiten.... één dag genikst :-p
En nu wil ik foto's tonen, maar die heb ik niet. Die staan weer ergens op een ander fotokaartje bij het fototoestel van mijn man of op de grote pc en ik ben te lui om alles nog een keer over te gaan zetten en te verkleinen hier op mijn laptopje.
Qua haken heb ik wel nieuwe dingetjes gemaakt (zelfs op tijd voor de laatste twee donderdagen waardoor ik de Deadline voor "Haken op donderdag" had kunnen halen als ik thuis was geweest om een foto te maken). Dit gebeurde dan wel in de auto onderweg in plaats van lekker thuis in de zetel. Dus daar heb ik foto's van die ik wel zou kunnen delen. Maar nu wacht ik liever tot donderdag zodat ik zeker wat heb tegen dan, hahaha. Erg zeg!!!
Mijn meid heeft zich trouwens eergisteren voor het eerst zelf rechtgetrokken! Wat een grote stappen weer.... Ik moet toegeven dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg.... Voor de rest is ze goed verwend deze vakantie. Ze heeft een fietsstoeltje gekregen waardoor ze niet steeds meer in de draagzak moet en ze heeft zelfs al haar eigen driewielertje met zo een stang waarmee we hem zelf kunnen voortduwen. Gaan met die banaan!!!


2 opmerkingen:

  1. superrrr,knappe meid,en heerlijk toch even met z,n tweeen weg.


    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zag er een hele gezellige vakantie uit ! Hele mooie foto's ook hoor :) Op naar de volgende vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen