Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Ooit gehaakt aapie

Dit aapje is het eerste knuffeltje dat ik ooit haakte. Het patroon kwam uit een boekje dat ik van en vriendin leende, maar ik dus niet meer in mijn bezit heb. Geen idee dus hoe het noemde of wie het schreef. Ik heb toen nog behoorlijk lopen vloeken op de poten. Ik snapte er helemaal niks van. En achteraf snapte ik ook niet waarom je de armen en benen in het rond moest haken, maar het lijf één lap was die je daarna moest dubbelvouwen en dichtnaaien (waar ik dus niet goed in ben). Ik vond het toen ongelooflijk veel werk, maar ik denk dat het nu wel meevalt :-p Aapie!!

2 opmerkingen:

  1. Dat is nu iets wat ik nog nooit haakte, enkel lapjes dekentjes en tassen haak ik!
    Zal me er toch eens aan moeten wagen, zeker?!
    Mooi,als je het mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb hem zelf ook eens gemaakt. Te zien op:

    http://ma-de-by-me.blogspot.com/2010/04/aap-haken.html

    Leuk dat verschillende wol zo'n ander resultaat geeft!

    Groetjes Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen