Pagina's

donderdag 8 september 2011

Haken op Donderdag

En wat hebben we in de aanbieding deze week?

Twee tortelduifjes in een kooitje.


Eén rammeluiltje voor mijn lieve achternicht die haar eerste kleintje verwacht.



Eén kikker met een zwemband in wording. Alvast voor een ukkepuk die in oktober het leven zal zien.





Poppemie had al snel door hoe ze bij de duifjes kon komen. Een minuutje later had ze ze er al uit gevist.
Deze duifjes zijn voor een neef en nicht van mijn man die aankomende zaterdag in het huwelijksbootje stappen. Toch mooier dan een traditionele enveloppe, nee? Ik hoop dat maar XD. Het kooitje kocht in in de Action.


Groetjes allemaal!

Haken op donderdag is een initiatief van Bees and Appletrees

7 opmerkingen:

  1. ahhh wat een leuke haakseltjes! Hihih kijk Ella eens graaien, ze vindt je vogeltjes erg leuk zo te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kadootjes,die duifjes in een kooitje zijn erg leuk.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat zijn wel veel leukere haakseltjes dan wat ik nog maar kan. We moeten allemaal ergens beginnen hè.

    Super leuk! Ik krijg er zin van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De duifjes zijn wel heel leuk geworden! Leuke foto met je meisje er zo bij, prachtig! De andere haaksels zijn trouwens ook allemaal even leuk. Zeker haakweer...
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het alvast geweldig !
    Wij mochten ons ook gelukkig prijzen met twee tortel duifjes die we kregen voor ons huwelijk ! Ik was er helemaal blij mee... Alle kaartjes zitten inmiddels in een doosje... maar de duifjes staan nog steeds te pronken op mijn schouw !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes, alle drie ;) veel leuker als een envelop! Prachtig verhaal ook over jullie huis, veel succes en plezier met het maken van een thuis zoals het jullie blieft ;) groetjes, Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi friend I love your blog always has beautiful things here, beijokas ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    tb http://titacarre.elo7.com.br visit my store and let your opinion about my products.

    BeantwoordenVerwijderen