Pagina's

maandag 19 september 2011

Hallootjes, ik leef nog!

Bloggen schiet er een beetje bij in de laatste tijd. Net als haken. Niet dat ik het speciaal druk heb. Ik weet gewoon niet meer wat neerpennen. 't Is ook niet dat er niks gebeurt.
Ik zou zomaar een hoop leuke dierenverhaaltjes kunnen schrijven (de kittens zijn sinds een paar dagen "den buiten" aan het onveilig maken). Wat een gigantische pipoos zijn het ook :-p Kuren dat die hebben!
Of kunnen schrijven over Ella. Zij kruipt nu (enfin: ze schuift plat op haar buik, benen bewegingloos achter zich en ze trekt zich voort met haar armpjes). Ze is helemaal in de wolken en krijgt niet genoeg van haar mooie grote wereld nu. Heerlijk het hele huis door, de kittens achterna. Lekker in de tuin knoeien, over het gras, doorheen de perkjes naar de kippen loeren en onkruidjes plukken (het key-woord dat u zoekt is "zwart," zowel Ella zelf, als haar kleren die ik bijna rechtstreeks de vuilbak in kan gooien tegenwoordig). Het is zo prachtig om te zien allemaal. Ik geniet er zo van... Het wordt een echt peutertje, van maniertjes ook.
Ik ben ook een cursus "snit en naad" begonnen. Dus u kan rustig mijn eerste schort afwachten :-p
En we zijn weer helemaal aan het klussen in huis. Schuren/schilderen van de benedenverdieping en alle balken tegen het plafond.
Maar veel inspiratie heb ik niet voor de moment. Een half jaartje terug zag ik nog in alles een potentiële foto voor mijn blog. Nu ben ik zelfs te lui om mijn toestel er nog bij te nemen. Ach ja, ne mens kan niet alles hebben. Laat ik me er nu maar niet schuldig over voelen. Er is genoeg moois rondom mij om van te kunnen genieten. Want de foto's zijn er misschien niet om het te bewijzen, maar tjemig, wat is het een prachtige tijd!

Waarschijnlijk dat het nog wel een tijdje rustiger blijft hier. Leuke manier om mijn blogverjaardag te vieren he, hahaha. Ach we zien wel! Ik lees nog wel jullie leuke blogs allemaal bij trouwens.
Hopelijk tot gauw ;-)

2 opmerkingen:

  1. jaa ik miste je al,jammer dat je niks weet neer te pennen,ik miste je leuke foto,s en verhalen,maar geniet meer heerlijk van alles om je heen.
    succes met alles en hopelijk te snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die inspiratie kan er inderdaad wel eens bij inschieten en dat is ook helemaal niet erg. Zolang jij maar geniet van alle mooie dingen om je heen kunnen wij nog wel even blijven wachten :)
    De inspiratie even de tijd geven om terug te keren!

    BeantwoordenVerwijderen