Pagina's

maandag 26 september 2011

Wat te doen met je vrije tijd?

Na drie jaren eindelijk je huis wat verjongen!


De balken (en plinten en muren waar ramen in zaten en meubels) waren allemaal gebeitst donkerbruin. Hier op deze foto zijn de balken al wel grondig geschuurd. En nu gaan we voor een lichtere woonruimte/keuken met lichtblauwe balken om te beginnen. Beter? In ieder geval jonger! Ik ben erg tevreden!

Het was wel meer werk dan we hadden gedacht (en we dachten al dat het veel werk ging zijn voor een week vrij). De raamkozijnen zijn nog niet geschuurd en twee ruimtetjes staan nog niet eens in de grondverf. Om van de muren en het plafond nog maar te zwijgen :-p Maar kom, we raken er wel! We hebben een deadline tegen Ella's verjaardag wanneer de hele familie over de vloer komt, dus we moeten wel verder nu ;-)




Na al het werken, hebben we ons gisterenavond met het mooie weer, toch nog maar eventjes buiten gezet. Ella vind het helemaal heerlijk. Sinds een tweetal weken kan ze kruipen (of beter gezegd heel snel buikschuiven) en vind ze het fantastisch om alles te gaan verkennen. Ook de tuin en de diertjes vindt ze prachtig. Zoals wel te zien op deze foto's. Onze meid kwam net uit bad, hahaha.

8 opmerkingen:

  1. haha,ja dat krijg je he met buikschuiven,ach ja dan maar weer in bad,zo hou je werk,de kamer word echt een stuk lichter zo denk ik,leuke kleur ook dat blauwe en ja het zal zeker een heel werk zijn,en ook nog zwaar werk of niet, je moet steeds boven je hoofd schilderen en dat is best zwaar.
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ze bezorgt je wel weer genoeg werk om je tijd te verdrijven ;)
    Ik vind het zo ook wel mooi (dat hout), maar vermoedelijk is het lichtblauw ook wel mooi. Kan het alleen niet 100% goed zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik vind het lichtblauw ook heel mooi! En wat een lekkere meid die Ella, zo te zien vind zij zand ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even over de allergie,wat geef jij ella buiten de melk om?ik bedoel geef je haar wel gewoon koekjes en brood?want er zit in heel veel koemelk.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die balken zijn een hele verbetering. En wat een schattige dochter heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik heb je getagd! Kijk maar eens op www.mamarleenenco.blogspot.com!

    Die blauwe balken zijn super geslaagd trouwens. Wij hebben hier een houten plafond, zo heel ouderwets en ik wil het ook graag schilderen... nu m'n man nog overhalen. Ik vind het een perfect werkje voor in de herfstvakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om hier langs te komen...
    Heel erg leuk vind ik de lichtblauwe balken, zeker jonger!
    En wat een poppie, jouw Ella!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Trouwens, mijn woordverificatie was Walkom....maar voelde als Welkom ;)

    BeantwoordenVerwijderen