Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

And now for something completely different: the Larch

Ik ben weer eventjes verslaafd alle avonden Monty Python aan het kijken. Ik bedoel eigenlijk als titel: Hanenparade!!!! Maar de foto's zullen wel voor zich spreken.







Zijn ze niet mooi? Wat hou ik van mijn prachtige hanen... Nummerke 1, 5, 6 en 7 zijn allemaal ex-kuikentjes die hier april/mei dit jaar geboren zijn.  Kan je het geloven hoe snel het allemaal gaat... Mijn babytjes worden groot... Ze zoeken alle vier trouwens (gratis) een nieuwe thuis. Mijn hennen kijken ook wel graag naar al dat mannelijk schoons, maar om er nu dagelijks zoveel over hunne rug te krijgen is wat anders natuurlijk :-p

Wat een gigantische verrassing iedere keer wat er uit die eitjes gaat komen. Hoe compleet uniek en verschillend van elkaar al die diertjes zijn.... En dan afwachten hoe ze van kuiken de laatste keer ruien en er plots een heuse echte prachtige kip of haan tevoorschijn komt... Mooi..

1 opmerking: