Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

"Haken op Donderdag" - Speenketting Muis

Dames en heren, 'k heb nog eens iets gehaakt zenne! Na een maand geen haaknaald meer te hebben vastgehad, bleek dat ik het toch niet verleerd was. Dit superleuke patroon heb ik gelijk gekocht toen het uitkwam en lag al zolang nar me te lonken. Stom dat ik er niet eerder aan begon, want ik had hem op een namiddagje af. Het haken was zelfs minder werk dan het voeren en in elkaar naaien. Want deze superleuke muis heeft een zakje met gevoerde binnenkant waarin je de speen kan opbergen. Handig? Geen idee! Maar leuk? Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!



Het patroon komt van Grietje Karwietje en kan je hier kopen.


Hopelijk ben ik nu weer vertrokken met "Haken op Donderdag" naar idee van Bees and Appletrees.

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi, was ik maar een baby?!? lol
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awwwwh wat superschattig Lien, die muis heb je echt heel lief gemaakt! Ruben heeft het telefoonhoesje trouwens ook ontdekt, hij kan m van het bijzettafeltje pikken, haha! En hij is er echt weg van, wordt helemaal hyper als ie m te pakken heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super schattig gemaakt!
    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooo die is super leuk,die wil ik ook....

    hoe gaat het met jezelf??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je lieve reactie! Ik kijk altijd met verwondering naar wat je kan haken! Echt knap! Wie weet begin ik ook eens met haken:-)
    Ik vind je muisje ook lief!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen