Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

Ook oma kan handwerken

Zij maakte deze prachtige muts voor Ella's verjaardag!



Mijn kleine meid blies (bij wijze van spreken) afgelopen zondag haar eerste verjaardagskaarsje uit. Het was een prachtige dag met veel familie en vrienden die allemaal me kwamen vieren. Ik ben nog steeds aan het nagenieten... Foto's deel ik gauw met jullie (maar die moet ik nog een keer van het apparaat van mijn man en ouders afhalen). Deze foto's wou ik jullie alvast niet ontnemen... Lekker een wandelingetje doen in de tuin ;-)

8 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag voor je meisje! Grappig de kat en muis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwwh wat een mooie foto's zeg, wat is Ella toch ook een plaatje van een kind! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuk mutsje en meisje ;) en ook muisje
    gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat een leuk mutsje en lief meisje! Gefeliciteerd nog!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super lief zeg,echt een geweldig mooi meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke muts en wat een mooi meisje.
    Nog van harte met haar verjaardag.
    Zo,n gehaake muis aan de speen da's nog niet zo'n gek idee. Goeie tip!!
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's een leuke muts zeg! Oma's kunnen dat toch goed hè :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's!!!
    Nog hartelijk gefeliciteerd. Mutsje staat super schattig en je muisspeenketting is heel erg mooi geworden!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen