Pagina's

donderdag 17 november 2011

"Haken op donderdag" - Wip's

Oftewel veel work in progress...
Ik ben me helemaal aan het uitleven. Ten eerste omdat ik een hoop leuke vraagjes van vrienden heb gehad om te haken voor hun spruiten (al dan niet in spé). En ten tweede omdat ik zelf overloop van de inspiratie. Ik wil nog zoveeeeeeeel! Maar omdat er nog niks af is, mogen jullie gewoon eventjes meegluren deze donderdag.


Rara wat wordt het allemaal :-) En nu hopen dat Ella gauw toch eventjes in slaap valt zodat ik verder kan haken. Ge vraagt u af waarom ze zo een zaken als tandjes krijgen niet iets minder pijnlijk hebben gemaakt voor die kleine ukken. Komaan natuur! Zet hem op! Volgende generatie een nieuwe kans! Ge kunt het!

3 opmerkingen:

  1. och ja die tandjes,hier komen de kiesjes door,maar we kunnen al 2 NACHTEN DOORSLAPEN heerlijk,hij kan het wel,we hopen zo dat het nu de goeie kant op gaat.
    sterkte daar met de tandjes.
    he hoe is het met jezelf??
    hoever ben je nu?

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha.. goed zo.. overlopen van inspiratie.. dan worden er weer veel leuke dingen gehaakt en gemaakt! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen