Pagina's

maandag 14 november 2011

Herfst in Mijn Paradijsje

Zo ben je supermoe en kan je je niet voorstellen dat je ooit nog zin krijgt in al die extra zaken zoals hobbies... En zo heb je weer helemaal de smaak te pakken ;-)
Ik ging eventjes tussendoor voor mijn man een eekhoorntje haken. Toen die bijna af was, vond ik dat zo een eekhoorntje best wel wat te smullen mocht hebben met een lange winter voor de boeg. Ik kwam uit op de hyves van Het haakkransje waarvan ik me herinnerde dat ik er wat herfstdingetjes had zien staan. En tja, toen kwam ik hun herfstproject tegen. Ik begon met een eikeltje, moest toen toch ook even de blaadjes proberen en van de ene paddenstoel die ze op hun site hadden gezet, moest ik toch ook al de rest proberen toen ik zo de blog van hun maker ontdekte. Het was grote paddenstoelenliefde...



Mja, als dat niet kan tellen als verslaafd. Je moet weten dat ik eigenlijk bezig ben aan een serie van drie knuffels en dat ik eigenlijk voor wat vriendinnen nog drie projectjes heb om te maken. Het is weer grote liefde hier tussen mij en mijn haaknaald <3 Wat heb ik je gemist!

3 opmerkingen:

  1. wat super leuk,wat kun je dat toch goed zeg,ik kan wel wat haken maar dit allemaal niet hoor,denk ik.
    ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah dat ziet er keischattig uit zeg, awww!

    BeantwoordenVerwijderen