Pagina's

zondag 6 november 2011

"kleine vriendjes en hun huisjes" - patroon Ana Paula Rimoli

 

Dit boekje van Ana Paula Rimoli vond ik anderhalve week terug in de Boekenvoordeel voor 4,99 euro. Echt super he!!! Vooral omdat er een aantal patronen instonden die ik al eerder had willen bestellen uit haar webshop (maar net te duur vond toen).
En gelijk begon het te kriebelen. Na maanden haakstilte... Volgens mij was het stiekem het teken dat het eerste trimester van de zwangerschap er op zit. Ik zit weer vol goesting om vanalles te doen!! En ik ben nog wakker ook ervoor!
Mijn sjaal (foto's volgen nog) waaraan ik bezig was heb ik dan maar snelsnel afgehaakt zodat ik eraan kon beginnen.
En dit zijn de eerste probeerseltjes uit het boek geworden:

Vruchtendoosjes met in elk een klein, schattig insectje verstopt :-) Om helemaal blij van te worden!!

Nog één probleempje: de doosjes zijn niet erg simpel om te sluiten (tja, dat heb je met stof, dat is niet erg stevig). Dus ik moet nog eens een experimentje met stijfsel ondernemen of zo. 
En dan nu de taak om uit te kiezen welk patroon ik nu ga beginnen. Ik wil ze allemaal maken, maar zit tijdelijk zonder groen en bruin en dat lijkt een grote handicap te zijn, want dat zit in al mijn favorieten. 

Enfin, ik vind wel wat ;-) Misschien aankomende donderdag eindelijk nog eens een "haken op donderdag." Ik heb alleszins nog een sjaal te showen :-)


2 opmerkingen:

  1. wat leuk gedaan zeg echt super,ik miste je al op mijn blog,je staat ook niet bij mijn volgers meer,en deze blog van jou had ik ook niet gekregen, raar he.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lien,

    Ik nkrijg van jouw blog blijkbaar ook geen updates meer op mijn dashboard... Wat apart...

    Ik begrijp, dat je weer zwanger bent. Van harte gefeliciteerd!!! Een voorspoedige zwangerschap gewenst!

    Wat heb je ook weer mooie dingen gemaakt!

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
    Er staat een link naar het patroon onder de eerste foto van de flamingo. Het woordje 'hier'.
    Succes ermee!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen