Pagina's

woensdag 21 december 2011

De eigen patroontjes

De laatste tijd was ik weer veel aan het haken. En veel patroontjes staan online. Niet handig bij het haken op bed (ja, ik doe daar aan, hahaha). Ik had al eens deze gemaakt op bestelling:


 De mosterd was ik bij een ander gaan halen, maar het patroon is zelfverzonnen. En het handige aan zelfverzonnen patronen, is dat je geen boek/laptop bij de hand moet hebben om verder te kunnen haken. Dus deze creatie volgde van de week!




Ik vind ze zelf helemaal geweldig! Het aapje kreeg ik heel lang geen zicht op omdat het voor een vriendin was. En ik wist maar niet of die goed genoeg was. Maar het draakje maakte ik gewoon voor de fun en ik vind hem goed geslaagd! Ik heb nog een derde figuurtje met datzelfde basispatroon in gedachten, maar moet nog even tijd vinden (heb nog drie lopende projecten liggen, hahahah).

En ondertussen schiet het verf-werk in huis wel goed op. Een mooi wit gangetjes, witte kozijnen en deuren binnen, alle balken en haarden gedaan en we zijn nu bezig aan het laatste grote project: een roze keuken! Tja, dan sta je in een verfwinkel kleuren te kiezen met je kleurenblinde man en krijg je dat, hahaha. Ik ben eens benieuwd of het wat wordt, ben nu de eerste kleurlaag erop aan het zetten.

In elk geval veel groetjes aan alle lezers. Sorry dat ik niet meer post de laatste tijd, ik heb gewoon geen bloginspiratie meer lijkt het. Creatieve inspiratie genoeg daarentegen! Alvast heel erg fijne feesten gewenst! Ik hoop dat jullie ook zo aan het genieten zijn als wij hier... Soms is alles gewoon toch magisch perfect....

3 opmerkingen:

  1. wauwie wat een leuk draakje,echt heel knap hoor,en krijg je een roze keuken??echt mijn kleur,erg leuk,ja ik mis je postjes wel hoor.

    jij ook hele feestdagen

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woow dat draakje is het helemaal geweldig!
    Ik vraag me af waar je alle patronen vandaan haalt.
    Ben zelf bezig met de beestjes en de yummies te haken maar, heb ze bijna allemaal klaar...

    BeantwoordenVerwijderen