Pagina's

vrijdag 23 december 2011

Tussendoortje

Een vriendin van me toonde deze, en ik moest hem gewoon maken! Dus een nieuw speldenkussen.

En deze is al van eventjes terug, maar had ik nog niet op de kiek gezet. Een uiltje van Matawi's Crea's natuurlijk!!!! Ze blijven geweldig, niet?

En nu zal het waarschijnlijk nog eventjes stiller zijn dan normaal hier want we gaan de kerst/oud-en-nieuw marathon in! Ik heb het stiekeme vermoeden dat mijn buik nog wat meer zal gaan bollen dan eigenlijk de bedoeling is, hahaha.
Fijne feesten allemaal!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. wat een lief uiltje,erg leuk

    jij ook hele fijne dag en een goed 2012
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


    Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen