Pagina's

woensdag 4 januari 2012

De "geen-zin" dag

werd toch nog leuk vóór hij begon. Bij het typen van mijn vorige post vanmorgen, probeerde ik een poging te doen om mijn gemiste internetlectuur van de laatste twee weken bij te lezen. Ik raakte niet ver en bleef plakken bij Liezel van Gentgemaakt. Dus viavia kwam ik op dit patroon en deze tutorial. Ik las hem, en snapte hem. Ideaal dus om mijn geleende naaimachientje van moederlief eindelijk uit te testen! En het ging vreemdgenoeg goed.
 Ondanks een weerbarstige peuter, had ik nog voor de middag een eerste slofje klaar en 's avonds volgde de tweede slof en zelf nog een tweede paar. De slofjes zijn maatje ieniemienie-pasgeboren en zijn omkeerbaar. Vandaar dat je op de foto vier verschillende slofjes ziet ipv twee paar.

Tadaaaa!

Dank je Liezel-mama, dankzij jouw leuke post, heb ik nu de smaak te pakken!

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn super en waarschijnlijk ook heel handig (want die dingen kosten nieuw ongelofelijk veel geld :P)

    En ze zijn vooral: überorigineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Lien wat leuk gedaan,dat had ik niet achter je gezocht(hihi grapje)maar knap hoor ze zijn erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen