Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

Foxy Lady

Afgelopen week was niet mijn week. Ik was helemaal niet lekker. Ik sliep al nachten niet lekker (deels ook omdat ik teveel creatieve ideeën in mijn hoofd had die er overdag niet uitraakten). En toen nog eens ziek erbij. Niet handig met een actieve peuter in huis. Gelukkig was manlief heel behulpzaam en is zelfs oma een paar uutjes komen oppassen. Dus zo worstelden we er weer lekker door.
Ook is de vroedvrouw weer even langsgeweest. En alles was weer prima in orde met de kleine beeb in de buik! Wat heerlijk, ik begin me steeds meer "zwanger" te voelen. Ik betrap mezelf erop dat ik overal weer in die maxi-cosi's bij anderen aan het gluren ben en vertederd raak bij het googelen van patroontjes voor babyspullen. Eigenlijk ben ik hierdoor ook wel wat opgelucht, want het duurde erg lang eer ik voor mezelf een beetje vat kreeg op deze zwangerschap.
Enfin, tussen de soep en de patatten  (of om eerlijker te zijn Ella's grote verslaving en het enige wat haar op een krijserige avond zoet kreeg: "Bumba") door, ontstond deze sjaal. Hij zat al heel lang in mijn hoofd, maar dan in gehaakte versie (jep, ik had zelfs de bolletjes oranje wol al in huis). Maar van het weekend gaf mijn hele lieve nicht, Ella een oranje fleece dekentje kado. En ohohoh, wat spijt het me enorm en wat voel ik me schuldig om dit op te biechten... Maar ik kon het dus niet laten en heb er de schaar in gezet. Long story short... Ella heeft nu een iets korter dekentje en een sjaal..

Alleen wou ons model natuurlijk niet erg deftig poseren...

Dus daarom deze nog even voor de duidelijkheid.

Patroon: losse hand. Naai-kennis: Niet bestaand. Resultaat: Best geslaagd. Zo ziet ge maar, met wat geprul raakt ne mens al ver.

6 opmerkingen:

  1. Ha,ha, jammer van het dekentje maar de sjaal is geweldig.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geweldig Lien, wat doe je dat goed! En dat ondanks deze week.. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw-wat een gave sjaal-super gemaakt-en hopelijk ben je snel lekker in je vel. Mooie zondag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arm dekentje. Zo creatief gebruikt worden voor een sjaal :p
    Ik denk dat dekentje blij mag zijn met het handige gebruik waarvoor hij nu dient! Het ziet er alleszins super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw Lien wat is die leuk geworden, super gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen